Inschrijvingssysteem komend scoutsjaar

Beste (toekomstige) Olmenleden,

Hieronder een toelichting over ons inschrijvingssysteem van komend scoutsjaar (2023-2024). Dit geldt enkel voor NIEUWE leden, NIET voor leden die dit jaar al ingeschreven waren, zij zijn automatisch opnieuw ingeschreven.

We zullen werken met een voorrangssysteem. Kinderen die recht hebben op voorrang mogen inschrijven via onze site vanaf 03/09 om 12u ('s middags). Zij hebben hiervoor een week de tijd. Vanaf 10/09 (ook om 12u) zullen de inschrijvingen opengezet worden voor iedereen. Vanaf dan heeft niemand meer voorrang en werken we volgens het principe van "first come, first serve".

Wie heeft er recht op voorrang?

- Kinderen die al een broertje/zusje binnen d'Olmen hebben

- Kinderen die afgelopen scoutsjaar ('22-'23) op de wachtlijst stonden in september

- Kinderen van oud-leiding van d'Olmen

We willen benadrukken dat we allemaal ons uiterste best doen om iedereen in te schrijven, maar aangezien ons leidingsaantal de grote vraag bij sommige takken niet kan volgen zijn we verplicht het op een systematische manier als deze aan te pakken.

Voor verdere vragen verwijzen we jullie door naar ons emailadres: groepies@gmail.com

Tot volgend jaar!