Verhuur

Op zoek naar een lokaal voor jouw weekend of kamp? Misschien is ons scoutsterrein wel iets voor jullie!

Wij verhuren ons lokaal 'de Bosduiker' samen met onze speelweide en het aangrenzend speelbos. Bij de algemene informatie kan je meer informatie vinden over ons gebouw, terrein en de omgeving. Benieuwd naar hoe onze lokalen en terreinen eruit zien? Bekijk dan zeker onze foto's eens.

Neem zeker ook eens de algemene voorwaarden door. Je vindt er heel wat praktische informatie in terug. Ook alle informatie omtrent de huurprijs kan je op onze website terugvinden.

Indien de lokalen nog vrij zijn op de door jou gewenste periode en je akkoord gaat met de beschreven voorwaarden, kan je een reservatieformulier invullen.

Moesten er nog bijkomende vragen zijn kan je ons altijd bereiken op: olmenverhuur@gmail.com.